Nasza Fundacja prowadzi obecnie kilka mieszkań treningowych dla osób wychodzących z kryzysu bezdomności oraz osób z niepełnosprawnościami. W najbliższym czasie planujemy dwie inwestycje obejmujące remont oraz budowę nowych mieszkań. Osoba zatrudniona na stanowisku Kierownika mieszkań treningowych będzie odpowiedzialna za koordynację istniejących projektów oraz rozwój nowych inicjatyw. Teren działalności obecnie obejmuje województwo mazowieckie, docelowo również kujawsko-pomorskie.
Zakres obowiązków:
- opracowanie koncepcji działalności mieszkań oraz jej wdrażanie,
- wsparcie mieszkańców w kontaktach z urzędami i innymi podmiotami świadczących usługi publiczne,
- monitorowanie i wsparcie w zakresie utrzymania dobrych relacji między mieszkańcami i międzysąsiedzkich,
- przygotowanie planu pracy, dokonywanie podziału zadań merytorycznych pomiędzy poszczególnych pracowników, nadzór nad ich realizacją,
- aktywny udział w pracach nad tworzeniem nowych mieszkań w ramach nowych projektów,
- prace administracyjno-biurowe związane z działalnością mieszkań (umowy, kontrakty, itp.),
- ścisła współpraca z centralą fundacji, działem księgowości i kadr,
- pozyskiwanie do współpracy partnerów i wolontariuszy.
Nasze wymagania:
- otwartość na innowacyjność i nieszablonowe działania,
- doświadczenie w zarządzaniu projektami,
- prawo jazdy kat. B (warunek konieczny),
- wykształcenie wyższe o profilu społecznym,
- min. 2 letnie doświadczenie w pracy w zakresie usług społecznych/na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym,
- umiejętność budowania relacji i współpracy, empatia,
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
- samodzielność w działaniu i kreatywność,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność samokształcenia.
Oferujemy:
- satysfakcjonującą pracę,
- duży zakres samodzielności i odpowiedzialności,
- okazję do niesienia pomocy najbardziej potrzebującym,
- zatrudnienie w formie umowy o pracę lub B2B,
- stabilne warunki pracy,
- pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
- zniżki i benefity w hotelach Grupy Arche oraz na produkty Fundacji,
- możliwości awansu i pogłębiania doświadczenia w ramach organizacji.
Jak aplikować?
Prosimy o przesłanie CV na adres biuro@fundacjalenygrochowskiej.pl. W temacie wiadomości prosimy wpisać: „Mieszkania treningowe”.
W CV prosimy o zamieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści: „Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji przez Fundację Leny Grochowskiej.”
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Fundacji Leny Grochowskiej z siedzibą w Siedlcach przy ul. Brzeskiej 134 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Klauzula RODO
Administratorem Twoich danych osobowych jest Fundacja Leny Grochowskiej z siedzibą w Siedlcach (kod pocztowy: 08-110) przy ul. Brzeskiej 134, adres e-mail: kontakt@fundacjalenygrochowskiej.pl.
Twoje dane osobowe przetwarzamy wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji wskazanej w ofercie pracy oraz do celów przyszłych rekrutacji, jeśli wyraziłeś stosowną zgodę w treści swojej aplikacji. Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.
Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.
Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 1 roku od momentu otrzymania od Ciebie aplikacji. Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres 3 lat liczonych od momentu zakończenia procesu rekrutacji, w której brałeś udział.
Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usług publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych.
W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem e-mail kontakt@fundacjalenygrochowskiej.pl. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
W razie pytań możesz skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail iodo@fundacjalenygrochowskiej.pl.
Jeżeli chcesz, aby Twoje CV zostało wykorzystane do innych naszych rekrutacji, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Fundację Leny Grochowskiej z siedzibą w Siedlcach przy ul. Brzeskiej 134 danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.