Specjalista e-commerce / social media – włącz się w działania Fundacji!

Aktualnie poszukujemy: 🎯 Specjalisty ds. Rozwoju Marki / E-commerce

Zatrudnimy osobę, która będzie odpowiedzialna za prowadzenie sklepu internetowego, rozwój społeczności online oraz tworzenie treści, które wspierają naszą misję. Jeśli masz doświadczenie w e-commerce i chcesz pracować w stabilnej organizacji z możliwością rozwoju – zapraszamy do aplikacji.
📍 Miejsce pracy: Siedlce, ul. Brzeska 134

Czym będziesz się zajmować?

  • Prowadzeniem i rozwijaniem sklepu internetowego oraz platform sprzedażowych
  • Budowaniem zaangażowanej społeczności online i prowadzeniem profili Fundacji w mediach społecznościowych
  • Tworzeniem treści marketingowych – tekstów, zdjęć, krótkich filmów – które opowiadają historie i budują markę Fundacji
  • Odpowiadaniem na pytania klientów i budowaniem z nimi relacji
  • Wdrażaniem nowych pomysłów – chętnie słuchamy i realizujemy kreatywne inicjatywy!
  • Pozycjonowaniem i optymalizacją witryny sklepu, aby była jeszcze bardziej atrakcyjna i widoczna
  • Współtworzeniem kampanii reklamowych – online i offline – które wspierają naszą misję
  • Monitorowaniem efektów działań i szukaniem sposobów na ich poprawę

Szukamy osoby, która:

  • Potrafi pisać i opowiadać ciekawe historie (storytelling)
  • Ma umiejętności fotograficzne i wideo (zdjęcia produktowe, rolki)
  • Interesuje się marketingiem internetowym, SEO i content marketingiem
  • Jest kreatywna, samodzielna i świetnie organizuje swoją pracę
  • Ma zdolności analityczne i potrafi wyciągać wnioski z danych
  • Chce budować trwałe relacje z klientami – to podstawa naszej pracy
  • Posiada czynne prawo jazdy kat. B
  • Mile widziane: doświadczenie w e-commerce i znajomość systemów CMS

Co zyskasz?

  • Stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę, zlecenie lub B2B (Ty wybierasz!)
  • Realny wpływ na rozwój projektów, które zmieniają życie ludzi
  • Możliwość nauki i podnoszenia kwalifikacji – organizujemy szkolenia i warsztaty
  • 50% zniżki pracowniczej w Kolekcji Hoteli Arche
  • Udział w wydarzeniach organizowanych przez Fundację – kulturalnych, sportowych, społecznych
  • Premie za wyniki i osiągnięcia
  • Dużą samodzielność i otwartość na Twoje pomysły
  • Przyjazną, nieformalną atmosferę i zespół ludzi z pasją!

Jeśli chcesz pracować z misją, rozwijać się i pomagać innym – czekamy na Twoje CV! Prześlij je na adres: biuro@fundacjalenygrochowskiej.pl


Prosimy o dołączenie zgody na przetwarzanie danych osobowych:

Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji przez Fundację Leny Grochowskiej.

📩 Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.


Dołącz do nas i razem twórzmy lepszy świat!

Na zdjęciu kobieta w ciemnej bluzce przegląda sklep internetowy na laptopie. Tekst na grafice: Szukasz pracy? Fundacja Leny Grochowskiej. Zostań specjalistą ds. rozwoju marki / e-commerce w Siedlcach

Klauzula RODO:

Administratorem Twoich danych osobowych jest Fundacja Leny Grochowskiej z siedzibą w Siedlcach (kod pocztowy: 08-110) przy ul. Brzeskiej 134, adres e-mail: kontakt@fundacjalenygrochowskiej.pl.

Twoje dane osobowe przetwarzamy wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji wskazanej w ofercie pracy oraz do celów przyszłych rekrutacji, jeśli wyraziłeś stosowną zgodę w treści swojej aplikacji. Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 1 roku od momentu otrzymania od Ciebie aplikacji. Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres 3 lat liczonych od momentu zakończenia procesu rekrutacji, w której brałeś udział.

Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usług publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych.

W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem e-mail kontakt@fundacjalenygrochowskiej.pl. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

W razie pytań możesz skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail iodo@fundacjalenygrochowskiej.pl.

Jeżeli chcesz, aby Twoje CV zostało wykorzystane do innych naszych rekrutacji, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Fundację Leny Grochowskiej z siedzibą w Siedlcach przy ul. Brzeskiej 134 danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.